آموزش کار با پنل ویوگرام

ویوگرام پنل هوشمند شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، یوتوب و … است.ویوگرام به سرورهای ایرانی و خارجی متصل بوده و همه سفارش هایی که توسط شما در پنل استارت می گردد به صورت مستقیم و بدون واسطه برای سرورهای دراختیار ارسال و اجرا می کند.

پنل کاربری ویوگرام قدرتمند و ساده طراحی شده است و کاربر به راحتی می تواند سفارش های خود را از پنل استارت و پیگیری نماید.البته پیگیری سفارشات مستلزم این است که شما آموزش کار با پنل را به صورت کامل یاد بگیرید پس تا آخر این آموزش همراه ما باشید.

ابتدا از طریق گزینه ثبت نام در بالا وب سایت ویوگرام اقدام به ثبت نام و عضویت در پنل نمایید.

لازم به ذکر است اگر قبلا در پنل ویوگرام سفارشی ثبت کرده اید با همان شماره موبایلی که سفارش ثبت شده اقدام به ثبت نام نموده تا به اطلاعات سفارش های قبلی و تراکنش های پرداخت شده خود دسترسی داشته باشید.

بعد از ثبت نام شما وارد محیط کاربری پنل ویوگرام خواهید شد در این قسمت شما به اطلاعات کاربری خود مثل موجودی ، کل مبلغ هزینه شده ، تعداد سفارشات و … دسترسی دارید.

برای دسترسی به قسمت های مختلف پنل باید بر روی منو کاربری یا منو داشبورد مطابق عکس زیر کلیک نمایید.

از منو کاربری یا داشبورد ، گزینه سفارشات را کلیک کنید تا به تاریخچه سفارشات ارسالی خود دسترسی داشته باشید.هر سفارشی که در ویوگرام استارت گردد دارای وضعیت سفارش بوده که روند انجام کار را در سرور مرکزی مشخص می کند.

برای مثال شما یک کا فالوور سفارش داده اید.بعد از استارت و ارسال سفارش توسط شما وضعیت سفارش شما در حالت (درحال پردازش) یا (در دست انجام) و یا (در حال انجام) قرار می گیرد.این سه وضعیت یعنی سفارش شما به درستی برای سرور ارسال شده و سرور در حال پردازش و انجام سفارشات شما می باشد و نیاز است کمی صبر کنید تا سفارش به نتیجه برسد.

نتیجه سفارش های ارسالی پس از پردازش و انجام توسط سرور مرکزی به شرح زیر می باشد :

  1. کامل شده = سفارش شما با موفقیت انجام گردید.هزینه سفارش از شما کسر می گردد.
  2. نیمه تمام = سفارش شما به صورت ناقص انجام گردید.فقط هزینه تعداد انجام شده از شما کسر و باقی مانده به کیف پولتان در ویوگرام عودت می گردد.
  3. لغو = سفارش شما لغو گردید. هزینه سفارش به کیف پولتان در ویوگرام عودت می گردد.

همه مبالغ برگشتی و عودتی را می توانید از منو کاربری و گزینه تراکنش ها بررسی و پیگیری نمایید.

قبل از ارسال سفارش ها حتما توضیحات مربوطه را بخوانید و در خصوص خصوصیات و ویژگی های هر سرویس اطلاعات کسب کنید.ما همه موارد مربوط به ظرفیت سرویس ، زمان استارت ، سرعت واریز ، کیفیت پروفایل ها ، ریزش و … را در قسمت توضیحات سرویس ها به صورت کامل شرح داده ایم.

زمان استارت : مدت زمانی که طول می کشد سرویس شما از سرور مرکزی استارت گردد

ظرفیت ثبت : تعداد قابل واریز ، خدمات مربوطه از طریق سرور برای پیج یا پست مربوطه می باشد

زمان واریز : مدت زمانی که طول می کشد سرویس درخواستی شما از طریق سرور برای شما واریز گردد

کیفیت : کیفیت و نوع پروفایل های سرویس درخواستی است مثلا پروفایل ایرانی / هندی / عرب

ریزش : مقدار ریزش سرویس استارت شده حین یا بعد از واریز می باشد

نحوه ثبت لینک : نحوه ثبت لینک را توضیح می دهد

به این نکه مهم توجه داشته باشید : خدمات در ویوگرام بر اساس موارد مذکور قیمت گذاری می شوند اگر کیفیت و سرعت و ریزش برای شما اهمیت دارد سرویس ها با برچسب پیشنهادی را استارت نمایید

اگر سفارش شما لغو می شود احتمالا توضیحات را نخوانده اید و سفارش را نادرست استارت کرده اید.اکثر سفارش های لغو شده در قسمت لینک دچار اشتباه بوده و بایستی لینک همانند فرمت زیر در پنل درج گردد  :

سفارش فالوور و بازدید استوری = آیدی پیج بدون @ درج گردد

سفارش لایک و بازدید ویدیو و کامنت = لینک پست درج گردد

ما دکمه ای در قسمت لینک قرار داده ایم با نام بررسی لینک که وظیفه بررسی لینک های ثبت شده را برعهده دارد.پس از درج کردن لینک موردنظرتان با کلیک بر روی این دکمه از صحت لینک مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.

گاهی اوقات در هنگام پرداخت مبلغ از حساب شما کسر ولی سفارش شما ثبت نمی شود در این مواقع مبلغ به حساب ویوگرام  واریز نشده و تراکنش ناموفق است.مبلغ موردنظر طی 72 ساعت از طریق بانک به حساب شما برگشت خواهد خورد و جای هیچ نگرانی نیست.

این نکته مهم را حتما مدنظر قرار دهید :

اگر سفارش شما برای سرور ارسال و انجام نشد ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید سپس آموزش بالا را یک بار مرور کنید.احتمالا سفارش شما لغو و مبلغ به کیف پولتان برگشت خورده است.قبل از ارسال پیام به پشتیبانی خودتان همه موارد مذکور را چک کنید.99 درصد پیام هایی که به پشتیبانی ارسال می شود تکراری بوده و در خصوص موارد مذکور می باشد.سرور ویوگرام بسیار پرقدرت و پنل کاملا هوشمند و بدون خطا و ایراد است و معمولا سفارش ها از سوی کاربر با خطا ارسال می گردد.

 

موفق و پیروز باشید

[elementor-template id="897"]